هدفون مخصوص بازی کیکسی مدل ET600

1800000 تومان

هدفون گیمینگ Kikc مدل ET600 یک هدفون با کیفیت ساخت بالا و مخصوص تجربه حرفه ای بازی در کامپیوتر ، کنسول های بازی ، لپ تاپ و گوشی موبایل طراحی شده است. پخش صدای 360 درجه با کیفیت و جزئیات بالا از جهت منبع صدا در محیط بازی یا فیلم باعث واقعی جلوه دادن محیط بازی یا فیلم میشود. داشتن وزن سبک و انعطاف پذیر بودن هدفون ، برای همه افراد با اندازه سر متفاوت مناسب میباشد و با داشتن پد هدفون نرم و با کیفیت ، بدون خسته کردن و فشار به گوش میتوان ساعت ها بی وقفه برای بازی یا فیلم استفاده کرد. هدفون کیکسی دارای میکروفون جمع شونده با قابلیت ضبط صدای 360 درجه ، نویز کنسلینگ یک طرفه ، حساسیت بالا و با قابلیت تعیین اندازه و جهت میکروفون باعث ضبط صدا به بهترین شکل ممکن میشود. داشتن جک 3.5 میلی متری و تبدیل یک به دو باعث میشود تا بازی یا تماشای فیلم نه تنها در گوشی موبایل بلکه در تمامی پلتفرم ها و کنسول های بازی به راحتی امکان پذیر باشد.چراغ های RGB با امکان تنظیم رنگ دلخواه ، باعث هماهنگی با طرح رنگ اتاق ، قطعات گیمینگ دیگر و بالا بردن تجربه حرفه ای گیمینگ میشود. جنس هدفون بادوام و محکم به همراه کیف محافظ برای حمل هدفون ، باعث استفاده بیشتر و عمر طولانی تر میشود. هدفون کیکسی یک هدفون شیک با ویژگی های بسیار ، جزو بهترین انتخاب برای گیمینگ حرفه ای است.

اقلام همراه هدفون

کیف محافظ ، تبدیل جک ۳.۵ میلی متری یک به دو برای استفاده در کامپیوتر

پاسخ فرکانسی

۵۰-۵۰۰۰۰ هرتز

قطر درایور

۵۰ میلی‌متر

منبع تغذیه هدفون

جک ۳.۵ میلی متری یا پورت USB

یک دیدگاه برای هدفون مخصوص بازی کیکسی مدل ET600

سوال یا نظر خود را در باره این محصول ثبت نمایید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

نحوه ثبت سفارش

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد. در همین راستا ما مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.

شیوه های پرداخت

امکان انتخاب شیوه ی پرداخت در محل با درنظر گرفتن شرایط سفارش، به صورت هوشمند توسط سیستم بررسی خواهد شد و در صورت امکان انتخاب این شیوه، شما می توانید مبلغ سفارش خود را به هنگام تحویل کالا، با کلیه کارت های بانکی از طریق دستگاه کارتخوان پرداخت کنید.

محصولات مرتبط