کاور اسپیگن مدل Slim Armor CS

2300000 تومان

کاور اسپیگن مدل Slim Armor CS مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S23 Ultra طراحی شده است .این کاور از یک ساختار دولایه برخوردار است و بخوبی از گوشی شما در برابر ضربه و خط و خش محافظت می کند . ویژگی خاص این مدل قابلیت قرار گیری دو عدد کارت بانکی در جیب پشتی قاب می باشد که بصورت کشویی باز و بسته می شود . به این ترتیب می توانید کارت های ضروری خود را به شکلی ایمن همیشه همراه داشته باشید . این قاب یکی از پرطرفدار ترین و با سابقه ترین قاب هایی است که توسط برند اسپیگن تولید می شود . برند هایی دیگر سعی نموده اند که محصول مشابه آن را تولدی کنند . ولی کیفیت و دقیت در جزئیات در این قاب به حدی است که هرگز رقیبی برای آن وجود نداشته و استفاده کنندگان از این مدل به دشت به آن وابسته شده اند و برای تمامی گوشی های جدید خود فقط همین مدل را تهیه می کنند . در نظر داشته باشید در زمان شارژ بیسیم لازم است کارتهای بانکی را از داخل قاب خارج کنید .

جنس

پلی کربنات

وزن

۴۰ گرم

سازگار با گوشی موبایل

Samsung Galaxy S۲۳ Ultra

ساختار

مات

یک دیدگاه برای کاور اسپیگن مدل Slim Armor CS

سوال یا نظر خود را در باره این محصول ثبت نمایید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

نحوه ثبت سفارش

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد. در همین راستا ما مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.

شیوه های پرداخت

امکان انتخاب شیوه ی پرداخت در محل با درنظر گرفتن شرایط سفارش، به صورت هوشمند توسط سیستم بررسی خواهد شد و در صورت امکان انتخاب این شیوه، شما می توانید مبلغ سفارش خود را به هنگام تحویل کالا، با کلیه کارت های بانکی از طریق دستگاه کارتخوان پرداخت کنید.

محصولات مرتبط